sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitinä

Herkistyn nykyään herkästi, herkemmin kuin vaikka vuosi sitten vaikka mielestäni mitään merkitsevän liikuttavaa tai minua muuttavaa ei ole vuoden aikana tapahtunut. Eräänä päivänä esimerkiksi katsoin tämän kaverin facebookiin linkittämän videon ja kyyneleet valuivat noroina poskille. Yllätyin.





Tänä aamuna sain sänkyyn (aika pitkän hereilläolon ja odottelun jälkeen) pitkän ruusun, vastaleivottua banaanileipää, itsetehtyä jogurttia, hunajamelonia ja kahvia sekä aivan ihanat kaksi korttia. Kyyneleet valuivat ja pojat ihmetteli mikä äidille nyt tuli. Korteissa luki näin:

Asioita joista äiti pitää...
Tiuhti (6v): pusujen antamisesta, siittä kun mää oon kotona
Viuhti (2,5v): leikkiä mun kanssa, minusta, leikata mun tukkaa

Äiti tulee onnelliseksi kun...
T: on äitienpäivä
V: näkee minut (kaupassa)

Äiti tulee surulliseksi kun....
T: mua tai Viuhtia sattuu
V: mää tulin päiväkotiin

Äidin lempiherkku...
T: suklaa
V: kinkkuleipä

Äidin mielipuuhia...
T: on leikkiä meidän kanssa
V: leikkiä mun kanssa legoilla


Parasta äidissä on...
T: kun se ottaa kainaloon ja lukee kirjaa
V: kun se on kiva ja lukee satua

Sain parhaimman palkinnon, tunsin olevani hyvä, paras äiti pojilleni.

Kuvat on viikon takaa, nyt kevät on jo huimasti pidemmällä.

Ei kommentteja: