perjantai 24. heinäkuuta 2009

Hidastettu




Nyt saisi ihan lääkärin luvalla lötväillä. Siltikin on jatkuva tunne että pitäisi sitä ja tätä, olenpa saamaton laiska ja huono äiti kun lapsi on hoidossa ja itse täällä kotona olen vaan. Tuo mansikkakin piti siirtää kauniinpaan ruukkuun, se kansituoli on edelleen laittamatta, olisi kaikkea ompeluhommaa ja pakastinkin pitäisi inventoida sulattamisesta puhumattakaan. Ainakin siellä on nyt ne melkein 10 kg mansikoita.

Ehkä tähän tottuu parin viikon jälkeen. Vaikka kesä menee vauhdilla, menen itse kuin hidastetussa filmissä. Jos en muista niin pian kroppa muistuttaa.


Ulkona näyttää muuten jo ahdistavan loppukesäiseltä. Illat alkaa pimetä.

3 kommenttia:

violet kirjoitti...

Mulle sanottiin toisessa raskaudessa että nyt ei saa vaan suorastaan PITÄÄ levätä ja olla vaan.
Ja olinko.
Pyh.
|Ei se oikein ole minun olotilani. NIin raskaus kuin lepokaan.

Riikka kirjoitti...

Mun on nyt vaan pakko myöntää rajallisuuteni. Lääkäri tosin sanoi että koita nyt vähän liikkuakin. Se ärsytti. Kun kai nyt koitan mutta tuntuu pahalta heti pari nopeampaa askelta. Raskaus ei todellakaan ole minunkaan olotilani. Täytyy vaan yrittää pitää mielessä se lopputulos:)

Merruli kirjoitti...

Minä ehdotan, että heität sisäiset vaatimukset lääkärin luvalla kauas pois ja keskityt nauttimaan niistä asioista ja tekemisistä joista pystyt nyt nauttimaan (lukemista, netissä surffailua, mahdollisesti vähän käsitöitä, maisemien katselua tai ihan jotakin muuta) Lapsella on hoidossa varmasti ihan hyvä olla ja pian sinulla ei ole hetkeen aikaan aikaa omaan itseen keskittymiseen, ei ainakaan samassa mittakaavassa.

Itselläni oli toisessa raskaudessa kunnon liitoskipuja ja silloin minä en ainakaan ollut hyvää seuraa esikoiselle, joka oli kotihoidossa.Jos olo on kipeä, on olostaan nauttiminenkin kieltämättä vaikeaa, mutta mansikat ja pakastimet odottakoot rauhassa...